Przedmioty prowadzone na Wydziale

analiza dzieła I

analiza dzieła III

analiza standardów jazzowych II

bas cyfrowany dla klawesynistów I

bas cyfrowany dla klawesynistów II

bas cyfrowany z elementami improwizacji I

big band I

budowa z zasadami strojenia instrumentów – akordeon II

budowa z zasadami strojenia instrumentów – fortepian II

budowa z zasadami strojenia instrumentów – klawesyn II

chór I

czytanie partytur I

ćwiczenia rytmiczne I

dydaktyka ogólna I

efekty kształcenia I st

efekty kształcenia II st

efekty kształcenia III st

efekty kształcenia I st. – jazz i muzyka estradowa

efekty kształcenia II st. – jazz i muzyka estradowa

emisja głosu I

emisja głosu wokal. jazz I

emisja głosu wokal. jazz II

estetyka muzyki II

filozofia II

gra liturgiczna I

harmonia jazz I

harmonia z elementami improwizacji I

harmonia z elementami improwizacji II

historia kultury I

historia muzyki z literaturą I

historia muzyki z literaturą jazz I

historyczne traktaty muzyczne II

improwizacja historyczna II

improwizacja historyczna z elementami improwizacji II

instrument główny akordeon I

instrument główny akordeon II

instrument główny akordeon III

instrument główny dęte I

instrument główny dęte II

instrument główny fortepian I

instrument główny fortepian II

instrument główny fortepian III

instrument główny historyczny I

instrument główny klarnet III

instrument główny klawesyn I

instrument główny klawesyn II

instrument główny organy I

instrument główny organy II

instrument główny organy III

instrument główny perkusja I

instrument główny perkusja II

instrument główny trąbka jazzowa I

instrument główny trąbka jazzowa II

instrument historyczny – II stopień

instrument podstawowy aranżacja I

instrumentoznawstwo z podstawami instrumentacji I

język obcy I

język obcy II

język obcy III

kameralistyka akordeon I

kameralistyka akordeon II

kameralistyka aranżacja I

kameralistyka aranżacja II

kameralistyka I

kameralistyka II

kameralistyka jazz I

kameralistyka jazz II

kameralistyka perkusja I

kameralistyka perkusja II

konwersatorium przygotowujące do egzaminu z przedmiotu kierunkowego III

konwersatorium przygotowujące do egzaminu z historii kultury III

kształcenie słuchu I

kultura języka I

literatura muzyki XX wieku I

literatura specjalistyczna – akordeon I

literatura specjalistyczna – akordeon II

literatura specjalistyczna – fortepian I

literatura specjalistyczna – fortepian II

literatura specjalistyczna – instrumenty historyczne I

literatura specjalistyczna – klawesyn I

literatura specjalistyczna – klawesyn II

literatura specjalistyczna – perkusja I

literatura specjalistyczna – perkusja II

literatura specjalistyczna instr. dęte I

literatura specjalistyczna instr. dęte II

literatura specjalistyczna instrument historyczny II

marketing i animacja kultury I

matryca akordeon I

matryca akordeon II

matryca fortepian I

matryca fortepian II

matryca fortepian jazzowy I

matryca fortepian jazzowy II

matryca historyczne II

matryca instrumenty dęte (bez saksofonu i oboju) I

matryca instrumenty dęte (bez saksofonu) II

matryca instrumenty historyczne (bez klawesynu) I

matryca instrumenty jazzowe (bez fortepianu) I

matryca instrumenty jazzowe (bez fortepianu) II

matryca klawesyn I

matryca klawesyn II

matryca kompozycja z aranżacją I

matryca kompozycja z aranżacją II

matryca obój I

matryca organy I

matryca organy II

matryca perkusja I

matryca perkusja II

matryca saksofon I

matryca saksofon II

matryca studia doktoranckie

matryca wokalistyka jazzowa I

matryca wokalistyka jazzowa II

metodologia III

metodyka akordeon I

metodyka dęte I

metodyka nauczania z literaturą I

metodyka prowadzenia zespołów kameralnych – akordeon II

metodyka prowadzenia zespołów kameralnych II

multimedialne środki nauczania I

nauka akompaniamentu z gra a vista I

nauka akompaniamentu z gra a vista II

nauka akompaniamentu z grą a vista fortepian jazz I

organy dla klawesynistów I

orkiestra barokowa I

orkiestra barokowa II

orkiestra I

paleografia II

pedagogika I

podstawy dydaktyki szkoły wyższej III

podstawy improwizacji jazz I

podstawy transkrypcji i aranżacji akordeonowej I

praca z akompaniatorem I

praca z akompaniatorem II

praca z pianistą I

praca z pianistą II

praktyka w klasie nauki akompaniamentu I

praktyka w klasie nauki akompaniamentu II

praktyka wykonawstwa historycznego II

prawo autorskie I

propedeutyka muzyki współczesnej II

proseminarium pisemnej pracy dyplomowej II

psychologia I

ruch sceniczny I

seminarium doktoranckie pracy pisemnej III

seminarium krytyki II

seminarium pracy dyplomowej II

seminarium prelekcji II

studia orkiestrowe instr. dęte I

studia orkiestrowe instr. dęte II

studia orkiestrowe z grą a vista instr. dawne I

studia orkiestrowe z grą a vista jazz I

studium muzyki ilustracyjnej II

taniec historyczny I

technologia budowy stroików I

technologie informacyjne I

wychowanie fizyczne I

wychowanie fizyczne II

zagadnienia wykonawcze muzyki dawnej II

zespoły renesansowe I

zespoły wokalne I

zestaw perkusyjny I

Skip to content