Komunikaty

Poczta służbowa (kliknij, aby przejść do strony logowania)

Zestawienie terminów obowiązujących w roku akademickim 2019/2020

Komunikat dotyczący organizacji pracy Akademii w okresie pandemii od 2 lipca do 31 sierpnia 2020 roku

Komunikat w sprawie nadgodzin

Komunikat dotyczący wniosków urlopowych i o dofinansowanie wypoczynku

MKiDN – Wytyczne dotyczące prowadzenia zajęć na uczelniach artystycznych z dnia 27 maja 2020

Komunikat Rektora – wyjaśnienie dotyczące zapytań wyborców

Zarządzenie Rektora nr 55 w sprawie warunków realizacji zajęć zapewniających bezpieczeństwo oraz warunków korzystania z infrastruktury uczelni

Załącznik nr 1 – instrukcja realizacji zajęć i korzystania z infrastruktury uczelni

Załącznik nr 2a – wniosek nauczyciela o zgodę na korzystanie z infrastruktury uczelni

Działanie Biblioteki od 25 maja

Komunikat dotyczący wniosków urlopowych i o dofinansowanie wypoczynku

Praca zdalna – komunikaty dla pedagogów

Zmiany w godzinach pracy Biblioteki Głównej

Zaproszenie do wzięcia udziału w badaniu dotyczącym karier naukowych kobiet usytuowanych w kontekście życia rodzinnego

Terminarz obowiązków nauczyciela akademickiego 2019/2020

Godziny pracy dziekanatu

Zarządzenie nr 9/2018 w sprawie: ustanowienia wzorów oświadczeń nauczycieli akademickich

Zarządzenie Rektora nr 9/2018 – załącznik

Dostęp do pomieszczenia nr 155

Komunikat Kanclerza w sprawie użytkowania windy

Komunikat dotyczący problemów z dostarczaniem wiadomości e-mail

W celu założenia konta pocztowego w domenie naszej Uczelni prosimy o kontakt pod adresem it@amuz.edu.pl

Procedura antyplagiatowa

Druki do pobrania: 

Wniosek o urlop dla nauczycieli akademickich

Wniosek o urlop wypoczynkowy dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi

Wniosek o GRUSZĘ

Wniosek o GRUSZĘ