Studia I stopnia

AKUSTYKA LUTNICZA
ANALIZA DRGAŃ I DŹWIĘKÓW
ANALIZA DZIEŁA LUTNICZEGO
ANALIZA DZIEŁA MUZYCZNEGO
CHÓR – LUTNICTWO ART
CHÓR – GITARA
GRA NA INSTRUMENCIE – LUTNICTWO
HARMONIA Z ELEMENTAMI IMPROWIZACJI
HARMONIA
HISTORIA KULTURY
HISTORIA MUZYKI Z LITERATURĄ
HISTORIA SZTUKI LUTNICZEJ Z LITERATURĄ SPECJALISTYCZNĄ
INSTRUMENT GŁÓWNY – ALTÓWKA
INSTRUMENT GŁÓWNY – GITARA
INSTRUMENT GŁÓWNY – HARFA
INSTRUMENT GŁÓWNY – KONTRABAS
INSTRUMENT GŁÓWNY – SKRZYPCE
INSTRUMENT GŁÓWNY – WIOLONCZELA
JĘZYK OBCY – ANGIELSKI
JĘZYK OBCY – NIEMIECKI
JĘZYK OBCY – POLSKI
KAMERALISTYKA
KONSERWACJA LUTNICZA
KSZTAŁCENIE SŁUCHU
LABORATORIUM Z ANALIZY DRGAŃ I DŹWIĘKÓW
LITERATURA MUZYKI XX WIEKU
LITERATURA SPECJALISTYCZNA – ALTÓWKA
LITERATURA SPECJALISTYCZNA – GITARA
LITERATURA SPECJALISTYCZNA – HARFA
LITERATURA SPECJALISTYCZNA – KONTRABAS
LITERATURA SPECJALISTYCZNA – SKRZYPCE
LITERATURA SPECJALISTYCZNA – WIOLONCZELA
MARKETING I ANIMACJA KULTURY
ORKIESTRA
PRACA Z PIANISTĄ HARFA, GITARA
PRACA Z PIANISTĄ LUTNICTWO
PRACA Z PIANISTĄ SKRZYPCE, ALTÓWKA, WIOLONCZELA, KONTRABAS
PRAKTYKA W KLASIE NAUKI AKOMPANIAMENTU
PRAKTYKA WARSZTATOWA
PRAWO AUTORSKIE I PRAWA POKREWNE
PROJEKTOWANIE I MODELOWANIE
PROPEDEUTYKA BADAŃ NAUKOWYCH
PRZEDMIOT GŁÓWNY – LUTNICTWO
STUDIA ORKIESTROWE – ALTÓWKA
STUDIA ORKIESTROWE – KONTRABAS
STUDIA ORKIESTROWE – SKRZYPCE
STUDIA ORKIESTROWE – WIOLONCZELA
STUDIA ORKIESTROWE – HARFA
TECHNOLOGIE INFORMACYJNE
WYCHOWANIE FIZYCZNE
ZARYS INSTRUMENTOLOGII

Skip to content