Studia II stopnia
ANALIZA DRGAŃ I DŹWIĘKÓW
CHÓR
ESTETYKA
FILOZOFIA – ZAGADNIENIA I KIERUNKI
HARMONIA Z ELEMENTAMI IMPROWIZACJI
INSTRUMENT GŁÓWNY – ALTÓWKA
INSTRUMENT GŁÓWNY – GITARA
INSTRUMENT GŁÓWNY – HARFA
INSTRUMENT GŁÓWNY – KONTRABAS
INSTRUMENT GŁÓWNY – SKRZYPCE
INSTRUMENT GŁÓWNY – WIOLONCZELA
JĘZYK OBCY – POLSKI
JĘZYK OBCY – ANGIELSKI
JĘZYK OBCY – NIEMIECKI
KAMERALISTYKA
KONSERWACJA LUTNICZA
LITERATURA SPECJALISTYCZNA – KONTRABAS
LITERATURA SPECJALISTYCZNA – ALTÓWKA
LITERATURA SPECJALISTYCZNA – GITARA
LITERATURA SPECJALISTYCZNA – HARFA
LITERATURA SPECJALISTYCZNA – LUTNICTWO ARTYSTYCZNE
LITERATURA SPECJALISTYCZNA – SKRZYPCE
LITERATURA SPECJALISTYCZNA – WIOLONCZELA
METODYKA PROWADZENIA ZESPOŁÓW KAMERALNYCH
ORKIESTRA
PRACA Z PIANISTĄ (HARFA, GITARA)
PRACA Z PIANISTĄ (SKRZYPCE, ALTÓWKA, WIOLONCZELA, KONTRABAS)
PRAKTYKA ESTRADOWA
PRAKTYKA W KLASIE NAUKI AKOMPANIAMENTU
PROJEKTOWANIE I MODELOWANIE
PROPEDEUTYKA MUZYKI WSPÓŁCZESNEJ
PROSEMINARIUM PRACY DYPLOMOWEJ
PRZEDMIOT GŁÓWNY – LUTNICTWO ARTYSTYCZNE
SEMINARIUM KRYTYKI
SEMINARIUM PRACY DYPLOMOWEJ
SEMINARIUM PRELEKCJI
STUDIA ORKIESTROWE Z GRĄ A VISTA – ALTÓWKA
STUDIA ORKIESTROWE Z GRĄ A VISTA – HARFA
STUDIA ORKIESTROWE Z GRĄ A VISTA – KONTRABAS
STUDIA ORKIESTROWE Z GRĄ A VISTA – SKRZYPCE
STUDIA ORKIESTROWE Z GRĄ A VISTA – WIOLONCZELA
WYCHOWANIE FIZYCZNE
ZAGADNIENIA WYKONAWCZE MUZYKI DAWNEJ
ZASADY BUDOWY, STROJENIA I KONSERWACJI INSTRUMENTÓW