Postępowanie awansowe

 

Zarządzenie Rektora nr 9/2020 w sprawie organizacji prac komisji powołanych w postępowaniach w przedmiocie nadania stopnia doktora lub doktora habilitowanego

 

Postępowanie doktorskie:

Regulamin postępowania w sprawie nadania stopnia doktora_2023 (417 KB)

 

Wzory dokumentów do wniosku o wyznaczenie promotora:

Załącznik 1 – PROMOTOR oświadczenie

Załącznik 1 – PROMOTOR wniosek

Dane wnioskodawcy

 

Wzory dokumentów do wniosku o nadanie stopnia doktora:

Załącznik 2 – DOKTORAT wniosek

Załącznik 3 – OŚWIADCZENIE kandydat

Załącznik 4 – OŚWIADCZENIE współautor

Kwestionariusz osobowy

 

Uwaga:

Dokumenty

wniosek o wyznaczenie promotora
wniosek o nadanie stopnia doktora wraz z pracą doktorską

powinny być składane najpóźniej do 10 dni przed najbliższym posiedzeniem Senatu, na którym miałyby być procedowane.

 

Postępowanie habilitacyjne:

Regulamin w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego_2023 (442 KB)

Szczegółowe informacje na temat dokumentacji habilitacyjnej i sposobu jej składania: RDN – postępowanie habilitacyjne: klik

 

Pozostałe informacje i dokumenty:

Regulamin korzystania z infrastruktury badawczej AM Poznań (442 KB)

Zarządzenie Rektora nr 11 2024 w sprawie kosztów postępowań

Praca doktorska – wzór strony tytułowej AMP

Kontakt w sprawach postępowań:
mgr Alicja Bohdanowicz-Murawska – Specjalista ds. stopni i tytułów 
61-8568 971, abohdanowicz@amuz.edu.pl

Postępowanie awansowe (BIP)

 


Archiwum