Postępowanie awansowe
Postępowanie doktorskie:
Regulamin postępowania w sprawie nadania stopnia doktora_2023 (417 KB)
Wzory dokumentów do wniosku o wyznaczenie promotora:
Załącznik 1 – PROMOTOR oświadczenie
Załącznik 1 – PROMOTOR wniosek
Wzory dokumentów do wniosku o nadanie stopnia doktora:
Załącznik 2 – DOKTORAT wniosek
Załącznik 3 – OŚWIADCZENIE kandydat
Załącznik 4 – OŚWIADCZENIE współautor
Uwaga:
Dokumenty
wniosek o wyznaczenie promotora
wniosek o nadanie stopnia doktora wraz z pracą doktorską
powinny być składane najpóźniej do 10 dni przed najbliższym posiedzeniem Senatu, na którym miałyby być procedowane.
Postępowanie habilitacyjne:
Regulamin w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego_2023 (442 KB)
Szczegółowe informacje na temat dokumentacji habilitacyjnej i sposobu jej składania: RDN – postępowanie habilitacyjne: klik
Pozostałe informacje i dokumenty:
Regulamin korzystania z infrastruktury badawczej AM Poznań (442 KB)
Zarządzenie Rektora nr 11 2024 w sprawie kosztów postępowań
Praca doktorska – wzór strony tytułowej AMP
Kontakt w sprawach postępowań:
mgr Alicja Bohdanowicz-Murawska – Specjalista ds. stopni i tytułów
61-8568 971, abohdanowicz@amuz.edu.pl