Składanie decyzji pracowników w sprawie PPK
Szanowni Państwo!
W związku z pozyskanymi, w ostatnim czasie, interpretacjami przepisów dotyczących PPK, uprzejmie informuję , że wnioski i wszelkie inne dokumenty dotyczące Państwa decyzji w obszarze uczestnictwa, jego rozszerzenia lub rezygnacji MUSZĄ być składane w formie pisemnej (papierowej) w skrzynce podawczej znajdującej się przy portierni lub na furcie wejściowej od ul. Skośnej.
Ww. dokumenty mogą zostać złożone elektronicznie WYŁĄCZNIE poprzez portal e-PUAP korzystając z podpisu zaufanego lub kwalifikowanego – możliwie do dnia 25 marca br.
Możliwe jest też pozostawienie formularzy w Dziale Kadr, po wcześniejszym telefonicznym bądź e-mailowym umówieniu spotkania. Z uwagi jednak na niepokojący wzrost zakażeń, proszę unikać tego rozwiązania.
Proszę mieć świadomość, jak mała ilość osób pracuje w Administracji i jak łatwo o zarażenie wszystkich.
W razie wątpliwości proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny:
abudrewicz@amuz.edu.pl
tel. 61 8568 928
Kanclerz
Marcin Elbanowski