Działanie Biblioteki od 25 maja
Szanowni Państwo!
Od 25 maja 2020 r. wznawiamy możliwość wypożyczeń z zasobów Biblioteki Głównej oraz przywracamy możliwość dokonywania zwrotów wypożyczonych materiałów – dla studentów ostatnich lat (studia licencjackie i magisterskie) oraz doktorantów Akademii Muzycznej w Poznaniu.
WYPOŻYCZENIA
- W związku z zawieszonym wolnym dostępem do półek, wypożyczenia realizujemy w oparciu o zamówienia telefoniczne lub mailowe.
- Czytelnik zobowiązany jest podać autora, tytuł, sygnaturę zamawianych pozycji oraz sprawdzić status zamawianych egzemplarzy w katalogu online.
- Odbiór materiałów jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 930–1430, po otrzymaniu powiadomienia e-mail o zrealizowaniu zamówienia.
ZWROTY
- Zwrot wypożyczonych pozycji jest możliwy do poniedziałku od piątku w godzinach 930–1430, w terminie ustalonym wcześniej z pracownikiem biblioteki.
- W okresie zawieszenia zajęć dydaktycznych w Akademii Muzycznej Biblioteka Główna nie pobiera opłat za nieterminowy zwrot materiałów bibliotecznych. O terminie ich przywrócenia poinformujemy odrębnym komunikatem. Opłaty naliczone do 13 marca 2020 pozostają w mocy.