Komunikaty i zarządzenia

 

Zestawienie terminów w roku akademickim 2024-2025

Zestawienie terminów w roku akademickim 2025-2026

Pracownicze Plany Kapitałowe_autozapis (401 KB)

Pracownicze Plany Kapitałowe 55+ (210 KB)

Procedura przeciwdziałania mobbingowi oraz dyskryminacji w AM w Poznaniu z dn. 6.02.2023 (678 KB)

Zarządzenia 2025

Zarządzenie Rektora nr 7_03/2025 z dnia 31 marca 2025 r.

Procedura organizacji wydarzeń

Procedura opiniowania i produkcji materiałów promocyjnych w Akademii Muzycznej

Zarządzenie Rektora nr 1_03 – powołanie kierownika katedry fortepianu

Zarządzenia 2024

Obwieszczenie Rektora – Rada Uczelni 2025-2028

Zarządzenie Rektora nr 7_12/2024 – Powołanie kierownika Katedry Muzyki Orkiestrowej

Zarządzenie Rektora nr 4_12/2024 – zmiana/Regulamin wynagradzania

Zarządzenie Rektora nr 4_12/2024 – zmiana/Regulamin wynagradzania_Zał. 1_Regulamin wynagradzania

Zarządzenie Rektora nr 4_12/2024 – zmiana/Regulamin wynagradzania_Zał. 2_Regulamin premiowania

Zarządzenie Rektora nr 51/09.2024 – Wprowadzenie SIW

Zarządzenie Rektora nr 1_11/2024 Powołanie Rzecznika dysc. ds Studentów

Zarządzenie Rektora nr 2_11/2024 Powołanie Rzecznika dysc. ds Doktorantów

Zarządzenie Rektora nr 3_11/2024 Powołanie Rzecznika dysc. ds Nauczycieli Akademickich

Zarządzenie Rektora nr 4_11/2024 Opłaty za postępowanie nostryfikacyjne

Zarządzenie Rektora nr 3_10/2024 Powołanie Odwoławczej Komisji Stypendialnej 2024

Zarządzenie nr 23/2024_ws. dodatku zadaniowego za udział w rekrutacji 2024

Zarządzenie nr 22/2024 – Instrukcja kancelaryjna, JWRA, Archiwum

Załącznik nr 1_Zarzadzenie 22/2024 – Instrukcja kancelaryjna

Załącznik nr 2_Zarzadzenie 22/2024 – Instrukcja w sprawie organizacji Archiwum

Załącznik nr 3_Zarzadzenie 22/2024 – JRWA dla Akademii Muzycznej

Zarządzenie Rektora nr 21/2024 – Powołanie zastępca dyrektora Instytutu Instrumentalistyki

Zarządzenie Rektora nr 20/2024 – Zmiana Regulaminu Student Roku

Zarządzenie Rektora nr 20/2024 – Załącznik: Regulamin Nagrody Student Roku

Zarządzenie Rektora nr 19/2024_odwołanie zastępcy dyrektora II

Zarządzenie Rektora nr 18/2024 w sprawie powołania zastępcy dyrektora IEA

Zarządzenie Rektora nr 17/2024 w sprawie odwołania zastępcy dyrektora IEA

Zarządzenie Rektora nr 16/2024_wygaśnięcie mandatu dyrektora Instytutu Instrumentalistyki

Zarządzenie Rektora nr 15/2024 w sprawie opłaty rekrutacyjnej 2024

Zarządzenie Rektora nr 12/2024 w sprawie wnoszenia opłat za usługi edukacyjne 2024/2025

Zarządzenie Rektora nr_11/2024 (koszty postepowań)

Zarządzenie Rektora 10/2024 zmiana reg. organizacyjnego

Zarządzenie Rektora 10/2024 zmiana reg. organizacyjnego -_zał. 1_REGULAMIN

Zarządzenie Rektora 10/2024 zmiana reg. organizacyjnego – zał. 2_SCHEMAT

Zarządzenie Rektora 10/2024 zmiana reg. organizacyjnego_- zał. 3

Zarządzenie Rektora 9/2024 utworzenie specjalności i specjalizacji

Zarządzenie_Rektora 8/2024 dodatek komisji rekrutacyjnej

Zarządzenie Rektora 7/72024 opłata rekrutacyjna

Zarządzenie Rektora 6/2024 limit przyjęć

Zarządzenie Rektora 5/2024 terminy rekrutacji

Zarządzenie Rektora nr 5/2024 terminy rekrutacji SD_Załącznik

Zarzadzenie_nr_3/2024_w sprawie_zwrotu_kosztów PDF

Zarządzenie nr 1/2024 – utworzenie specjalności. bch DOC

Zarządzenie nr 1/2024 – utworzenie specjalności. bch PDF

Zarządzenia 2023

Zarządzenie nr 27/2023 w sprawie czasu pracy administracji w 2024 PDF (379 KB)

Zarządzenie nr 27/2023 w sprawie czasu pracy administracji w 2024 DOC

Zarządzenie nr 26/2023 – studia II st. w jęz. angielskim PDF (529 KB)

Zarządzenie nr 26/2023 – studia II st. w jęz. angielskim DOC 

Zarządzenie 23/2023 – utworzenie Sensorium (396 KB)

Zarządzenie nr 22/2023 – w sprawie wysokości dochodu do stypendium socjalnego (526 KB)

Zarządzenie nr 22/2023 – w sprawie wysokości dochodu do stypendium socjalnego

Zarządzenie nr 21/2023 – w sprawie dodatku zadaniowego z udział w rekrutacji (629 KB)

Zarządzenie nr 21/2023 – w sprawie dodatku zadaniowego za udział w rekrutacji

Zarządzenie nr 19/2023 – w sprawie niektórych zasad finansowania (436 KB)

Zarządzenie nr 19/2023 – w sprawie niektórych zasad finansowania

Zarządzenie nr 16/2023 – utworzenie Centrum Dokumentacji Kultury Muzycznej Poznania i Wielkopolski (611 KB)

Zarządzenie nr 16/2023 – utworzenie Centrum Dokumentacji Kultury Muzycznej Poznania i Wielkopolski

Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 16/2023 (schemat organizacyjny, aktualizacja z dn. 29.05.2023, 1 MB)

Zarządzenie nr 15/2023 – W sprawie korzystania z infrastruktury oraz zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i kształcenia (450 KB)

Zarządzenie nr 15/2023 – W sprawie korzystania z infrastruktury oraz zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i kształcenia (alkohol)

Zarządzenie nr 8/2023 – Akordeon jazzowy (496 KB)

Zarządzenie nr 7/2023 – Katedra Twórczości i Interpretacji Jazzowej(587KB)

Załącznik do Zarządzenia nr 7/2023 – schemat nowej struktury Uczelni

Zarządzenie nr 6/2023 w sprawie wnoszenia opłat za usługi edukacyjne 2023/24

Zarządzenie nr 5/2023 w sprawie opłat za postępowanie nostryfikacyjne (495 KB)

Zarządzenie nr 5_23/2023 w sprawie opłat za postępowanie nostryfikacyjne

Zarządzenie nr 4/2023— procedura antymobbingowa (464 KB)

Zarządzenie nr 3/2023 – Regulamin organizacyjny (486 KB)

Regulamin organizacyjny z dnia 25.01.2023 (2,58 MB)

Załącznik nr 3 do Regulaminu organizacyjnego (885 KB)

Zarządzenia 2022

Zarządzenie nr 28/2022 – Zarządzenie Rektora w sprawie powołania Odwoławczej Komisji Stypendialnej

Zarządzenie nr 27/2022 – Zarządzenie ws. opłat za usługi edukacyjne

Zarządzenie nr 26/2022 – Zarządzenie Rektora ws. wysokości świadczeń 2022-23

Zarządzenie nr 25/2022 – Zarządzenie Rektora w sprawie przesunięcia zamknięcia Olimpii

Zarządzenie nr 24/2022 – Zarządzenie Rektora — ws. zamknięcia Olimpii

Zarządzenie nr 22/2022 – Zarządzenie Rektora ws. powołania Komisji Socjalnej

Zarządzenie nr 20/2022 – Zarządzenie Rektora ws. dodatku zadaniowego za udział w rekrutacji

Zarządzenie nr 19/2022 – Studium Pedagogiczne — zmiana Regulaminu

Nr 15 / Zarządzenie w sprawie powołania Komisji przetargowej

Nr 5 /Zarządzenie Rektora ws. zmiany nazwy Wydziału

Nr 5 / Komunikat Rektora z dn. 17.03.2022 – Ukraina

Pracowniczy Plan Kapitałowy – informacje

Zarządzenie Rektora nr 17/2020 w sprawie wysokości wynagrodzeń dla uczestników konferencji, warsztatów i koncertów organizowanych przez Akademię Muzyczną im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu

Poczta służbowa

W celu założenia konta pocztowego w domenie naszej Uczelni prosimy o kontakt pod adresem: it@amuz.edu.pl 

Poczta służbowa  – kliknij, aby przejść do strony logowania

Druki do pobrania