Komunikaty i zarządzenia
Zestawienie terminów w roku akademickim 2024-2025
Zestawienie terminów w roku akademickim 2025-2026
Pracownicze Plany Kapitałowe_autozapis (401 KB)
Pracownicze Plany Kapitałowe 55+ (210 KB)
Procedura przeciwdziałania mobbingowi oraz dyskryminacji w AM w Poznaniu z dn. 6.02.2023 (678 KB)
Zarządzenia 2025
Zarządzenie Rektora nr 7_03/2025 z dnia 31 marca 2025 r.
Procedura organizacji wydarzeń
Procedura opiniowania i produkcji materiałów promocyjnych w Akademii Muzycznej
Zarządzenie Rektora nr 1_03 – powołanie kierownika katedry fortepianu
Zarządzenia 2024
Obwieszczenie Rektora – Rada Uczelni 2025-2028
Zarządzenie Rektora nr 7_12/2024 – Powołanie kierownika Katedry Muzyki Orkiestrowej
Zarządzenie Rektora nr 4_12/2024 – zmiana/Regulamin wynagradzania
Zarządzenie Rektora nr 4_12/2024 – zmiana/Regulamin wynagradzania_Zał. 1_Regulamin wynagradzania
Zarządzenie Rektora nr 4_12/2024 – zmiana/Regulamin wynagradzania_Zał. 2_Regulamin premiowania
Zarządzenie Rektora nr 51/09.2024 – Wprowadzenie SIW
Zarządzenie Rektora nr 1_11/2024 Powołanie Rzecznika dysc. ds Studentów
Zarządzenie Rektora nr 2_11/2024 Powołanie Rzecznika dysc. ds Doktorantów
Zarządzenie Rektora nr 3_11/2024 Powołanie Rzecznika dysc. ds Nauczycieli Akademickich
Zarządzenie Rektora nr 4_11/2024 Opłaty za postępowanie nostryfikacyjne
Zarządzenie Rektora nr 3_10/2024 Powołanie Odwoławczej Komisji Stypendialnej 2024
Zarządzenie nr 23/2024_ws. dodatku zadaniowego za udział w rekrutacji 2024
Zarządzenie nr 22/2024 – Instrukcja kancelaryjna, JWRA, Archiwum
Załącznik nr 1_Zarzadzenie 22/2024 – Instrukcja kancelaryjna
Załącznik nr 2_Zarzadzenie 22/2024 – Instrukcja w sprawie organizacji Archiwum
Załącznik nr 3_Zarzadzenie 22/2024 – JRWA dla Akademii Muzycznej
Zarządzenie Rektora nr 21/2024 – Powołanie zastępca dyrektora Instytutu Instrumentalistyki
Zarządzenie Rektora nr 20/2024 – Zmiana Regulaminu Student Roku
Zarządzenie Rektora nr 20/2024 – Załącznik: Regulamin Nagrody Student Roku
Zarządzenie Rektora nr 19/2024_odwołanie zastępcy dyrektora II
Zarządzenie Rektora nr 18/2024 w sprawie powołania zastępcy dyrektora IEA
Zarządzenie Rektora nr 17/2024 w sprawie odwołania zastępcy dyrektora IEA
Zarządzenie Rektora nr 16/2024_wygaśnięcie mandatu dyrektora Instytutu Instrumentalistyki
Zarządzenie Rektora nr 15/2024 w sprawie opłaty rekrutacyjnej 2024
Zarządzenie Rektora nr 12/2024 w sprawie wnoszenia opłat za usługi edukacyjne 2024/2025
Zarządzenie Rektora nr_11/2024 (koszty postepowań)
Zarządzenie Rektora 10/2024 zmiana reg. organizacyjnego
Zarządzenie Rektora 10/2024 zmiana reg. organizacyjnego -_zał. 1_REGULAMIN
Zarządzenie Rektora 10/2024 zmiana reg. organizacyjnego – zał. 2_SCHEMAT
Zarządzenie Rektora 10/2024 zmiana reg. organizacyjnego_- zał. 3
Zarządzenie Rektora 9/2024 utworzenie specjalności i specjalizacji
Zarządzenie_Rektora 8/2024 dodatek komisji rekrutacyjnej
Zarządzenie Rektora 7/72024 opłata rekrutacyjna
Zarządzenie Rektora 6/2024 limit przyjęć
Zarządzenie Rektora 5/2024 terminy rekrutacji
Zarządzenie Rektora nr 5/2024 terminy rekrutacji SD_Załącznik
Zarzadzenie_nr_3/2024_w sprawie_zwrotu_kosztów PDF
Zarządzenie nr 1/2024 – utworzenie specjalności. bch DOC
Zarządzenie nr 1/2024 – utworzenie specjalności. bch PDF
Zarządzenia 2023
Zarządzenie nr 27/2023 w sprawie czasu pracy administracji w 2024 PDF (379 KB)
Zarządzenie nr 27/2023 w sprawie czasu pracy administracji w 2024 DOC
Zarządzenie nr 26/2023 – studia II st. w jęz. angielskim PDF (529 KB)
Zarządzenie nr 26/2023 – studia II st. w jęz. angielskim DOC
Zarządzenie 23/2023 – utworzenie Sensorium (396 KB)
Zarządzenie nr 22/2023 – w sprawie wysokości dochodu do stypendium socjalnego (526 KB)
Zarządzenie nr 22/2023 – w sprawie wysokości dochodu do stypendium socjalnego
Zarządzenie nr 21/2023 – w sprawie dodatku zadaniowego z udział w rekrutacji (629 KB)
Zarządzenie nr 21/2023 – w sprawie dodatku zadaniowego za udział w rekrutacji
Zarządzenie nr 19/2023 – w sprawie niektórych zasad finansowania (436 KB)
Zarządzenie nr 19/2023 – w sprawie niektórych zasad finansowania
Zarządzenie nr 16/2023 – utworzenie Centrum Dokumentacji Kultury Muzycznej Poznania i Wielkopolski
Zarządzenie nr 8/2023 – Akordeon jazzowy (496 KB)
Zarządzenie nr 7/2023 – Katedra Twórczości i Interpretacji Jazzowej(587KB)
Załącznik do Zarządzenia nr 7/2023 – schemat nowej struktury Uczelni
Zarządzenie nr 6/2023 w sprawie wnoszenia opłat za usługi edukacyjne 2023/24
Zarządzenie nr 5/2023 w sprawie opłat za postępowanie nostryfikacyjne (495 KB)
Zarządzenie nr 5_23/2023 w sprawie opłat za postępowanie nostryfikacyjne
Zarządzenie nr 4/2023— procedura antymobbingowa (464 KB)
Zarządzenie nr 3/2023 – Regulamin organizacyjny (486 KB)
Regulamin organizacyjny z dnia 25.01.2023 (2,58 MB)
Załącznik nr 3 do Regulaminu organizacyjnego (885 KB)
Zarządzenia 2022
Zarządzenie nr 28/2022 – Zarządzenie Rektora w sprawie powołania Odwoławczej Komisji Stypendialnej
Zarządzenie nr 27/2022 – Zarządzenie ws. opłat za usługi edukacyjne
Zarządzenie nr 26/2022 – Zarządzenie Rektora ws. wysokości świadczeń 2022-23
Zarządzenie nr 25/2022 – Zarządzenie Rektora w sprawie przesunięcia zamknięcia Olimpii
Zarządzenie nr 24/2022 – Zarządzenie Rektora — ws. zamknięcia Olimpii
Zarządzenie nr 22/2022 – Zarządzenie Rektora ws. powołania Komisji Socjalnej
Zarządzenie nr 20/2022 – Zarządzenie Rektora ws. dodatku zadaniowego za udział w rekrutacji
Zarządzenie nr 19/2022 – Studium Pedagogiczne — zmiana Regulaminu
Nr 15 / Zarządzenie w sprawie powołania Komisji przetargowej
Nr 5 /Zarządzenie Rektora ws. zmiany nazwy Wydziału
Nr 5 / Komunikat Rektora z dn. 17.03.2022 – Ukraina
Pracowniczy Plan Kapitałowy – informacje
Poczta służbowa
W celu założenia konta pocztowego w domenie naszej Uczelni prosimy o kontakt pod adresem: it@amuz.edu.pl
Poczta służbowa – kliknij, aby przejść do strony logowania
Druki do pobrania