Komunikaty i zarządzenia

Komunikat_GRUSZA_2024 PDF

  1. Załącznik nr 1_Wniosek o GRUSZĘ_2024 DOC
  2. Załącznik nr 1_Wniosek o GRUSZĘ_2024 PDF
  3. Wniosek urlopowy dla nauczycieli akademickich PDF
  4. Wniosek urlopowy dla nauczycieli akademickich DOC
  5. Wniosek urlopowy dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi PDF
  6. Wniosek urlopowy dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi DOC

Zestawienie terminów w roku akademickim 2023-2024 (637 KB)


Pracownicze Plany Kapitałowe_autozapis (401 KB)

Pracownicze Plany Kapitałowe 55+ (210 KB)


Procedura przeciwdziałania mobbingowi oraz dyskryminacji w AM w Poznaniu z dn. 6.02.2023 (678 KB)


Zarządzenia Rektora/2024

Zarządzenie Rektora nr 18/2024 w sprawie powołania zastępcy dyrektora IEA

Zarządzenie Rektora nr 17/2024 w sprawie odwołania zastępcy dyrektora IEA

Zarządzenie Rektora nr 16/2024_wygaśnięcie mandatu dyrektora Instytutu Instrumentalistyki

Zarządzenie Rektora nr 15/2024 w sprawie opłaty rekrutacyjnej 2024

Zarządzenie Rektora nr 12/2024 w sprawie wnoszenia opłat za usługi edukacyjne 2024/2025

Zarządzenie Rektora nr_11/2024 (koszty postepowań)

Zarządzenie Rektora 10/2024 zmiana reg. organizacyjnego

Zarządzenie Rektora 10/2024 zmiana reg. organizacyjnego -_zał. 1_REGULAMIN

Zarządzenie Rektora 10/2024 zmiana reg. organizacyjnego – zał. 2_SCHEMAT

Zarządzenie Rektora 10/2024 zmiana reg. organizacyjnego_- zał. 3

Zarządzenie Rektora 9/2024 utworzenie specjalności i specjalizacji

Zarządzenie_Rektora 8/2024 dodatek komisji rekrutacyjnej

Zarządzenie Rektora 7/72024 opłata rekrutacyjna

Zarządzenie Rektora 6/2024 limit przyjęć

Zarządzenie_Rektora 5/2024 terminy rekrutacji

Zarządzenie Rektora nr 5/2024 terminy rekrutacji SD_Załącznik

Zarzadzenie_nr_3/2024_w sprawie_zwrotu_kosztów PDF

Zarządzenie nr 1/2024 – utworzenie specjalności. bch DOC

Zarządzenie nr 1/2024 – utworzenie specjalności. bch PDF

Zarządzenia Rektora/2023

Zarządzenie nr 27/2023 w sprawie czasu pracy administracji w 2024 PDF (379 KB)

Zarządzenie nr 27/2023 w sprawie czasu pracy administracji w 2024 DOC

Zarządzenie nr 26/2023 – studia II st. w jęz. angielskim PDF (529 KB)

Zarządzenie nr 26/2023 – studia II st. w jęz. angielskim DOC 

Zarządzenie 23/2023 – utworzenie Sensorium (396 KB)

Zarządzenie nr 22/2023 – w sprawie wysokości dochodu do stypendium socjalnego (526 KB)

Zarządzenie nr 22/2023 – w sprawie wysokości dochodu do stypendium socjalnego

Zarządzenie nr 21/2023 – w sprawie dodatku zadaniowego z udział w rekrutacji (629 KB)

Zarządzenie nr 21/2023 – w sprawie dodatku zadaniowego za udział w rekrutacji

Zarządzenie nr 19/2023 – w sprawie niektórych zasad finansowania (436 KB)

Zarządzenie nr 19/2023 – w sprawie niektórych zasad finansowania

Zarządzenie nr 16/2023 – utworzenie Centrum Dokumentacji Kultury Muzycznej Poznania i Wielkopolski (611 KB)

Zarządzenie nr 16/2023 – utworzenie Centrum Dokumentacji Kultury Muzycznej Poznania i Wielkopolski

Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 16/2023 (schemat organizacyjny, aktualizacja z dn. 29.05.2023, 1 MB)

Zarządzenie nr 15/2023 – W sprawie korzystania z infrastruktury oraz zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i kształcenia (450 KB)

Zarządzenie nr 15/2023 – W sprawie korzystania z infrastruktury oraz zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i kształcenia (alkohol)

Zarządzenie nr 14/2023 – Oplata rekrutacyjna

Zarządzenie nr 14/2023 – Opłata rekrutacyjna

Zarządzenie nr 12/2023 – terminy rekrutacji SD (432 KB)

Terminy postępowania rekrutacyjnego do SD 2023-24 – załącznik do Zarządzenia nr 12 (437 KB)

Zarządzenie nr 13/2023 – Komisja rekrutacyjna

Zarządzenie nr 13/2023 – Komisja rekrutacyjna

Zarządzenie nr 11/2023 – opłata rekrutacyjna SD (440 KB)

Zarządzenie nr 10/2023 – limit przyjęć SD (439 KB)

Zarządzenie nr 9/2023 – dodatek komisji rekrutacyjnej SD (447 KB)

Zarządzenie nr 8/2023 – Akordeon jazzowy (496 KB)

Zarządzenie nr 7/2023 – Katedra Twórczości i Interpretacji Jazzowej(587KB)

Załącznik do Zarządzenia nr 7/2023 – schemat nowej struktury Uczelni

Zarządzenie nr 6/2023 w sprawie wnoszenia opłat za usługi edukacyjne 2023/24

Zarządzenie nr 5/2023 w sprawie opłat za postępowanie nostryfikacyjne (495 KB)

Zarządzenie nr 5_23/2023 w sprawie opłat za postępowanie nostryfikacyjne

Zarządzenie nr 4/2023— procedura antymobbingowa (464 KB)

Zarządzenie nr 3/2023 – Regulamin organizacyjny (486 KB)

Regulamin organizacyjny z dnia 25.01.2023 (2,58 MB)

Załącznik nr 3 do Regulaminu organizacyjnego (885 KB)

Zarządzenia Rektora/2022

Zarządzenie nr 28/2022 – Zarządzenie Rektora w sprawie powołania Odwoławczej Komisji Stypendialnej

Zarządzenie nr 27/2022 – Zarządzenie ws. opłat za usługi edukacyjne

Zarządzenie nr 26/2022 – Zarządzenie Rektora ws. wysokości świadczeń 2022-23

Zarządzenie nr 25/2022 – Zarządzenie Rektora w sprawie przesunięcia zamknięcia Olimpii

Zarządzenie nr 24/2022 – Zarządzenie Rektora — ws. zamknięcia Olimpii

Zarządzenie nr 22/2022 – Zarządzenie Rektora ws. powołania Komisji Socjalnej

Zarządzenie nr 20/2022 – Zarządzenie Rektora ws. dodatku zadaniowego za udział w rekrutacji

Zarządzenie nr 19/2022 – Studium Pedagogiczne — zmiana Regulaminu

Zarządzenie nr 18/2022 – Wyznaczenie limitu przyjęć UKRAINA

Zarządzenie nr 17/2022 — Terminarz roku akademickiego 2022/2023

Zał. do Zarządzenia nr 17 / Zestawienie terminów roku akademickiego 2022/2023

Zarządzenie nr 16/2022 – Opłata rekrutacyjna 2020

Nr 15 / Zarządzenie w sprawie powołania Komisji przetargowej

Nr 13  / Zarządzenie Rektora ws. powołania Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej

Nr 6 / Zarządzenie Rektora ws. COVID-19

Nr 5 /Zarządzenie Rektora ws. zmiany nazwy Wydziału

Nr 1 / Zarządzenie Rektora ws. uchylenia obowiązku stosowania logotypów


Komunikat dot. nadgodzin_2022

Nr 6 / Komunikat Rektora z dn. 28.03.2022

Nr 5 / Komunikat Rektora z dn. 17.03.2022 – Ukraina

Nr 4 / Komunikat Rektora z dn. 28.02.2022


Zestawienie terminów w roku akademickim 2021-2022


 

Komunikat w sprawie odbioru PIT-11 i RMUA za rok 2021

Komunikat – sesja zimowa 2022

Komunikat w sprawie organizacji sesji online

Komunikat dotyczący organizacji zimowej sesji egzaminacyjnej 2021/2022

Komunikat w sprawie przenoszenia i przepisywania przedmiotów w semestrze letnim 2021/2022

Komunikat w sprawie zajęć 28 stycznia 2022


 

Komunikat NIMIT – Program WspieraMY

Zarządzenie Rektora nr 66_rozkład czasu pracy na 2022

Komunikat Rektora nr 3 – Covid-19

Zebranie Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Zarządzenie Rektora nr 62 – w sprawie powołania Odwoławczej Komisji Stypendialnej

Komunikat Rektora w sprawie COVID-19/15.11.2021

Zarządzenie Rektora nr 65 – w sprawie organizacji nauczania i korzystania z infrastruktury Akademii/15.11.2021

Komunikat Kanclerza dot. pracy uczelni w dniach 11-12.11.2021

Zarządzenie Rektora nr 63 (2 listopada 2021)

Komunikat Rektora z dn. 2.11.2021

Komunikat Rektora z dn. 19.10.2021 (maseczki)

Zarządzenie Rektora w sprawie wygaśnięcia mandatu Dyrektora Instytutu Edukacji Artystycznej

Komunikat Rektora z dn. 30.09.2021

Zarządzenie nr 30 a/2021

Załącznik do Zarządzenia nr 30 a

Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 30 a

Załącznik nr 3 do Zarządzenia nr 30 a

Regulamin uczestnictwa w wydarzeniach artystycznych

Zarządzenie Rektora w sprawie funkcjonowania Biblioteki

Komunikat kanclerza dot. spotkania z Kolegium Rektorskim


Pracowniczy Plan Kapitałowy – informacje


 

Obwieszczenie Rektora z dnia 10 grudnia 2020 r. w sprawie składu Rady Uczelni Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu na kadencję 2021-2024


Zarządzenie Rektora nr 17/2020 w sprawie wysokości wynagrodzeń dla uczestników konferencji, warsztatów i koncertów organizowanych przez Akademię Muzyczną im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu

Zarządzenie Rektora nr 12/2020 w sprawie ustanowienia regulaminu umożliwiania korzystania z parkingu przy ul. Składowej oraz parkingu Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu

Regulamin płatnego, niestrzeżonego parkingu Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Regulamin umożliwiania pracownikowi Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu korzystania z parkingu przy ul. Składowej


Komunikat Rektora Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu Nr 14 z dnia 31 maja 2021 r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Komunikat Rektora Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu Nr 13/2021 z dnia 14 maja 2021 r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Komunikat Rektora Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu Nr 12 z dnia 7 maja 2021r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Zarządzenie Rektora Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu Nr 44/2021 z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie organizacji kształcenia i korzystania z infrastruktury Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu w dobie pandemii koronawirusa SARS-CoV2
Komunikat Rektora Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu Nr 11 z dnia 8 kwietnia 2021 r. w sprawie wpływu obecnych i zapowiadanych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Zarządzenie Rektora Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu Nr 34/2021 z dnia 8 kwietnia 2021 r. w sprawie organizacji kształcenia i korzystania z infrastruktury Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu w dobie pandemii koronawirusa SARS-CoV2
Zarządzenie Rektora nr 31/2021 w sprawie szczególnych rozwiązań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 w Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Komunikat Rektora nr 10/2021 z dnia 18 marca 2021 r. w sprawie wpływu regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Komunikat Rektora nr 9/2021 z dnia 14 marca 2021 r. w sprawie wpływu regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Komunikat Rektora nr 8/2021 z dnia 1.03.2021 r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Komunikat Rektora nr 7/2021 z dnia 11 lutego 2021 r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Komunikat Rektora nr 6/2020 z dnia 28 grudnia 2020 r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Uczelni
Komunikat Rektora nr 5/2020 w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Uczelni
Komunikat Rektora nr 4/2020 z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Uczelni
Komunikat Rektora nr 3/2020 z dnia 6 listopada 2020 r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Uczelni
Komunikat Rektora nr 2/2020 z dnia 26 października 2020 r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Komunikat rektora w sprawie organizacji kształcenia i korzystania z infrastruktury w dobie pandemii koronawirusa


Zarządzenie Kanclerza nr 2020/12/01 dot. wysokości opłaty parkingowej
Komunikat kanclerza dotyczący wyłączenia wejścia głównego
Komunikat kanclerza w sprawie użytkowania windy
Komunikat kanclerza dot. korzystania z identyfikatorów (kart pracowniczych i ELS) od 7.09.2020
Komunikat dotyczący problemów z dostarczaniem wiadomości e-mail


Załączniki

Załącznik 1. Nowe oświadczenie COVID
Załącznik 2. Zestawienie sal dydaktycznych i limit osób

Poczta służbowa

W celu założenia konta pocztowego w domenie naszej Uczelni prosimy o kontakt pod adresem:
it@amuz.edu.pl

Poczta służbowa (kliknij, aby przejść do strony logowania)

Druki do pobrania

Komunikat_GRUSZA_2024 PDF

  1. Załącznik nr 1_Wniosek o GRUSZĘ_2024 DOC
  2. Załącznik nr 1_Wniosek o GRUSZĘ_2024 PDF
  3. Wniosek urlopowy dla nauczycieli akademickich PDF
  4. Wniosek urlopowy dla nauczycieli akademickich DOC
  5. Wniosek urlopowy dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi PDF
  6. Wniosek urlopowy dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi DOC
Skip to content