Skład osobowy
Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi
Administracja
mgr Marcin Elbanowski – kanclerz
mgr inż. arch. Michał Pawłowski — zastępca kanclerza ds. inwestycji
Kwestura
mgr inż. Tomasz Jądrzyk – kwestor
mgr Elżbieta Zienkowicz-Kochańska – zastępca kwestora
mgr inż. Przemysław Stachowiak
mgr Renata Cwojdzińska
mgr Joanna Czechlewska
mgr Izabela Michalczyk
Marlena Cuprych
Bożena Koziuk
Barbara Włodarczak
Dział Inwestycji
mgr inż. arch. Mikołaj Stępień – główny projektant
mgr inż. arch. Paweł Gałeczka – projektant
mgr inż. arch. Marta Gąsiorek – projektant
Dział Kadr
mgr Agnieszka Pietrowska — główny specjalista ds. kadr, koordynator działu
mgr Małgorzata Król-Zdanowicz – specjalista ds. kadr
mgr Angelika Budrewicz – starszy referent administracyjny
Dział Organizacji Nauki i Nauczania
mgr Marzena Srebro – kierownik
mgr Magdalena Kałek
mgr Magdalena Szcześniak
mgr Dagmara Pawelska-Rogal
mgr Jagoda Anna Musiał
mgr Natasza Szlafczyńska
mgr Joanna Gędziorowska
mgr Piotr Zwierzchowski
mgr Roksana Skieresz
mgr Zofia Zwierzchowska
Biuro Rektora
mgr Katarzyna Liszkowska-Łakomy – kierownik biura rektora, asystent rektora
mgr Aldona Berdyszak – starszy specjalista ds. pozyskiwania środków i realizacji projektów
mgr Alicja Bohdanowicz-Murawska – specjalista ds. stopni i tytułów
mgr Malwina Kunc – starszy specjalista ds. planowania i organizacji wydarzeń artystycznych, pełnomocnik rektora ds. koordynacji wydarzeń artystycznych
mgr Filip Pietrowicz – specjalista ds. promocji
mgr Marzena Sworek – specjalista ds. koordynacji wydarzeń artystycznych
mgr Magdalena Wiśniewska – specjalista ds. Akademickiej Agencji Artystycznej, redaktor strony internetowej uczelni
Dział Administracyjno-Gospodarczy i Zaopatrzenia
mgr Agnieszka Nowak — kierownik działu
mgr Maja Czepczyńska — zastępca kierownika
mgr Eugeniusz Hoppel
Andrzej Maliszewski
Piotr Stelmach
mgr Jacek Dorna – referent ds. koordynacji wydarzeń artystycznych
Archiwum
mgr Tomasz Noculak
Studio Nagrań
dr Michał Garstecki – specjalista naukowo-techniczny
mgr Michał Łaszewicz – specjalista naukowo-techniczny
Dominik Szeszo – referent techniczny
mgr Łukasz Tomaszewski – specjalista ds. technicznych
Stroiciele
Jarosław Zając
Zbigniew Francuzik
Samodzielne stanowiska
mgr Barbara Baszuk – specjalista – koordynator programu Erasmus
dr Kamil Lis – starszy referent ds. opieki nad studentami Erasmus
mgr Witold Kamiński – starszy specjalista ds. zamówień publicznych
mgr Grzegorz Hajduk – specjalista ds. zamówień publicznych
mgr inż. Bernadeta Filoda – specjalista ds. BHP i PPoż.
mgr Joanna Tadych – specjalista (sekretariat kanclerza)
mgr Andrzej Miś – specjalista ds. IT
mgr Wojciech Szablewski – główny specjalista ds. obronnych, pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych
inż. Jakub Szewczyk – administrator sieci informatycznych
mgr inż. Janusz Jakobsze – główny specjalista ds. inwestycji i remontów
mgr inż. arch. Maciej Werc – główny specjalista ds. realizacji projektów
mgr inż. Krzysztof Krotoschak – główny specjalista ds. zarządzania projektami
mgr Joanna Mościńska — główny specjalista ds. zarządzania projektami
mgr Maria Jarmusz-Mikuła – młodszy specjalista (pracownia kserograficzna)
mgr Krzysztof Steinke – specjalista naukowo-techniczny
mgr Karolina Kapela – samodzielny technik ds. strojenia instrumentów dawnych
dr Iwona Fokt – starszy specjalista ds. digitalizacji dziedzictwa kulturowego
Marek Bączkiewicz – specjalista ds. systemów bezpieczeństwa i automatyki budynkowej
Jan Garstecki – referent ds. organizacji i nadzoru wydarzeń artystycznych
Dom Studenta
Jacek Różański – kierownik
Biblioteka Główna
dr Ewa Rzanna-Szczepaniak – dyrektor
mgr Jarosław Sieczkowski – zastępca dyrektora
mgr Robert Friebe
mgr Joanna Glensk
mgr Bogna Kostrzewa-Dubel
mgr Anna Królik
mgr Joanna Kulczyńska
mgr Joanna Skowrońska
Wydawnictwo
dr Małgorzata Pawłowska – redaktorka naczelna
dr Iwona Fokt — koordynatorka pracy Wydawnictwa
mgr Krzysztof Steinke – redaktor techniczny