Skład osobowy

Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi

Administracja
mgr Marcin Elbanowski – kanclerz
mgr inż. arch. Michał Pawłowski — zastępca kanclerza ds. inwestycji

Kwestura
mgr inż. Tomasz Jądrzyk – kwestor
mgr Elżbieta Zienkowicz-Kochańska – zastępca kwestora
Marlena Cuprych
mgr Anna Cwojdzińska
mgr Renata Cwojdzińska
mgr inż. Joanna Czechlewska
mgr Izabela Michalczyk
Bożena Koziuk
Barbara Włodarczak

Dział Inwestycji
mgr inż. arch. Mikołaj Stępień – główny projektant
mgr inż. arch. Paweł Gałeczka – projektant
mgr inż. arch. Marta Gąsiorek – projektant

Dział Kadr
mgr Agnieszka Pietrowska — główny specjalista ds. kadr, koordynator działu
mgr Małgorzata Król-Zdanowicz – specjalista ds. kadr
mgr Angelika Budrewicz – starszy referent administracyjny

Dział Organizacji Nauki i Nauczania
mgr Marzena Srebro – kierownik
mgr Joanna Gędziorowska
mgr Magdalena Kałek
mgr Jagoda Anna Musiał
mgr Dagmara Pawelska-Rogal
mgr Roksana Skieresz
mgr Magdalena Szcześniak
mgr Natasza Szlafczyńska
mgr Zofia Zwierzchowska
mgr Piotr Zwierzchowski

Biuro Rektora
mgr Katarzyna Liszkowska-Łakomy – kierownik biura rektora, asystent rektora
mgr Aldona Berdyszak – starszy specjalista ds. pozyskiwania środków i realizacji projektów
mgr Alicja Bohdanowicz-Murawska – specjalista ds. stopni i tytułów
mgr Malwina Kunc – starszy specjalista ds. planowania i organizacji wydarzeń artystycznych, pełnomocnik rektora ds. koordynacji wydarzeń artystycznych
mgr Filip Pietrowicz – pełnomocnik rektora ds. promocji
mgr Marzena Sworek – specjalista ds. koordynacji wydarzeń artystycznych
mgr Magdalena Wiśniewska – specjalista ds. Akademickiej Agencji Artystycznej, redaktor strony internetowej uczelni

Dział Administracyjno-Gospodarczy i Zaopatrzenia
mgr Agnieszka Nowak — kierownik działu
mgr Maja Czepczyńska — zastępca kierownika
mgr Jacek Dorna – referent ds. koordynacji wydarzeń artystycznych
mgr Eugeniusz Hoppel
mgr Arkadiusz Radziwiłłowicz
Piotr Stelmach

Archiwum
mgr Tomasz Noculak

Studio Nagrań
dr Michał Garstecki – specjalista naukowo-techniczny
mgr Michał Łaszewicz – specjalista naukowo-techniczny
Dominik Szeszo – referent techniczny
mgr Łukasz Tomaszewski – specjalista ds. technicznych

Stroiciele
Zbigniew Francuzik – koordynator sekcji stroicieli
Tomasz Kramer
Oliwia Margiela
Jarosław Zając

Samodzielne stanowiska
mgr Barbara Baszuk – specjalista – koordynator programu Erasmus
Marek Bączkiewicz – specjalista ds. systemów bezpieczeństwa i automatyki budynkowej
mgr inż. Bernadeta Filoda – specjalista ds. BHP i PPoż.
dr Iwona Fokt – starszy specjalista ds. digitalizacji dziedzictwa kulturowego
Jan Garstecki – referent ds. organizacji i nadzoru wydarzeń artystycznych
mgr Grzegorz Hajduk – specjalista ds. zamówień publicznych
mgr inż. Janusz Jakobsze – główny specjalista ds. inwestycji i remontów
mgr Maria Jarmusz-Mikuła – młodszy specjalista (pracownia kserograficzna)
mgr Witold Kamiński – starszy specjalista ds. zamówień publicznych
mgr Karolina Kapela – samodzielny technik ds. strojenia instrumentów dawnych
mgr inż. Krzysztof Krotoschak – główny specjalista ds. zarządzania projektami
dr Kamil Lis – starszy referent ds. opieki nad studentami Erasmus
mgr Andrzej Miś – specjalista ds. IT
mgr Krzysztof Steinke – specjalista naukowo-techniczny
mgr Wojciech Szablewski – główny specjalista ds. obronnych, pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych
inż. Jakub Szewczyk – administrator sieci informatycznych
mgr Joanna Tadych – specjalista (sekretariat kanclerza)
mgr inż. arch. Maciej Werc – główny specjalista ds. realizacji projektów

Dom Studenta
Jacek Różański – kierownik

Biblioteka Główna
dr Ewa Rzanna-Szczepaniak – dyrektor
mgr Jarosław Sieczkowski – zastępca dyrektora
mgr Robert Friebe
mgr Joanna Glensk
mgr Bogna Kostrzewa-Dubel
mgr Anna Królik
mgr Joanna Kulczyńska
mgr Joanna Skowrońska

Wydawnictwo
dr Małgorzata Pawłowska – redaktorka naczelna
dr Iwona Fokt — koordynatorka pracy Wydawnictwa
mgr Krzysztof Steinke – redaktor techniczny