Wydarzenia
„Muzyka instrumentalna baroku w repertuarze współczesnego klarnecisty”
Publiczna prezentacja dzieła artystycznego
w ramach przewodu doktorskiego
mgra Kornela Wolaka
Temat dysertacji:
„Muzyka instrumentalna baroku w repertuarze współczesnego klarnecisty”
promotor: prof. dr hab. Zdzisław Nowak
recenzenci: prof. dr hab. Jan Tatarczyk
prof. dr hab. Bogdan Ocieszak
Dzieło artystyczne:
A. Vivaldi (1678 – 1741), “Cztery pory roku – Lato”; arr. M. Matuszewski 2013
J. P. Rameau (1683 – 1764), „Suita” na klarnet i fortepian; Boosey & Hawkes, arr. Yona Ettlinger 1967,
Gigue an Rondeau No. 1
Gigue en Rondeau No.2
Sarabande No. 1
Sarabande No. 2
Le Rappel des Oiseaux
Menuet No. 1
Menuet No. 2
Rigaudon No.1
Rigaudon No.2
Gavotte et 5 Doubles
(J.S. Bach (1685 – 1750); Edizione Ricordi arr. A. Giampieri 1987: )
– Preludium z I Suity wiolonczelowej,
– Alegro z II Sonaty skrzypcowej,
– Preludium z III Partity skrzypcowej
G.F. Haendel (1685 – 1759), “Trzy utwory”; International Music Compny, arr. R. Kell (1958)
Adagio
Allegro
Siciliana i Giga
D. Scarlatti (1685 – 1757), „Cztery Sonaty”; International Music Company, arr. S. Drucker 1965,
Wykonawcy:
Kornel Wolak – klarnet
Joanna Zathey-Wójcińska – fortepian