Rekrutacja on-line
Droga Kandydatko, Drogi Kandydacie,
Z uwagi na ograniczenia epidemiczne uprzejmie informujemy, że egzaminy wstępne na wszystkie kierunki i specjalności w czasie rekrutacji na rok akademicki 2021/2022 odbędą się w trybie zdalnym.
Zachęcamy do zapoznania się z wymaganiami rekrutacyjnymi.
OGÓLNE ZASADY REKRUTACJI ON-LINE
- W terminie od 4 maja do 28 czerwca 2021 roku trwa elektroniczna rejestracja, elektroniczne składanie dokumentów oraz przesyłanie linków z nagraniami.
- Kandydat dokonuje elektronicznej rejestracji tworząc swój profil pod adresem:
https://e-dziekanat.amuz.edu.pl/e-rekrutacja
- Po zalogowaniu się na swój profil kandydat załącza wymagane dokumenty w wersji elektronicznej (skany, zdjęcia).
- Kandydaci nagrywają materiał audio-wideo, który należy zamieścić w ogólnodostępnym serwisie YouTube w trybie niepublicznym, a linki do nagrań należy udostępnić i przesłać na adres rekrutacja@amuz.edu.pl
- Dostęp do nagrania nie może być blokowany do dnia 31 października 2021 roku.
- Uwaga! Na niektórych kierunkach i specjalnościach częścią egzaminu wstępnego jest egzamin ustny/rozmowa kwalifikacyjna. W takim przypadku ta część egzaminu zostanie przeprowadzona w czasie rzeczywistym on-line w terminie od 1 do 9 lipca 2021 roku. O konkretnym terminie tego egzaminu kandydat zostanie powiadomiony drogą mailową.
WYMAGANIA I INFORMACJE DOTYCZĄCE NAGRAŃ
- Poszczególne utwory mogą być nagrane i zapisane jako oddzielny film. W takim przypadku kandydat zobowiązany jest przesłać na adres: rekrutacja@amuz.edu.pl taką ilość linków, żeby wszystkie razem zebrane tworzyły prezentację zgodną ze szczegółowymi wymaganiami rekrutacyjnymi określonymi dla danego kierunku i specjalności.
- Niedozwolony jest montaż materiału w ciągu trwania utworu, prezentacji tanecznej, recytacji wiersza, itp.
- Nagranie musi zostać zamieszczone w ogólnodostępnym serwisie YouTube w trybie niepublicznym.
- Dostęp do nagrania musi być aktywny i nie może zostać skasowany, ani zablokowany do 31 października 2021 roku.
- Nagranie może być zrealizowane z użyciem kamery, smartfona, komputera, tabletu, itp., w jakości umożliwiającej ocenę kandydata (zalecany format 1080p, jakość HD).
- Na filmie musi być widoczna cała sylwetka wykonawcy przy dobrym oświetleniu. Kamera powinna być ustawiona pod kątem umożliwiającym ocenę aparatu gry, dyrygowania, postawy etc.
- Tytuł nagrania powinien zawierać imię i nazwisko kandydata.
- Opis nagrania powinien zawierać informacje dotyczące repertuaru z uwzględnieniem: kompozytora, tytułu utworu, opusu, numeru, części itp.
- Szczegółowe wymagania repertuarowe zostały określone dla każdej specjalności.
- Kandydaci na studia II stopnia mogą dostarczyć podczas rekrutacji materiał zarejestrowany w ramach recitalu dyplomowego kończącego studia I stopnia.
- Uwzględniane będą również nagrania bez udziału akompaniatora.
- Za ostateczny kształt i jakość nagrania odpowiedzialny jest kandydat.
Szczegółowe wymagania repertuarowe i egzaminacyjne dla poszczególnych kierunków i specjalności znajdują się w dostosowanym do rekrutacji on-line i udostępnionym na stronie internetowej Akademii Muzycznej w Poznaniu Informatorze dla kandydata.